donderdag 1 september 2011

Trots!

Afgelopen zaterdag was manlief jarig en daarom gaven we een bbq. Natuurlijk is er geen bbq zonder een hoop lekkere dingen. Ik had 2 dagen in de keuken gestaan om allemaal cupcakes, cakepops, cerealtreats en cake in een glaasje te maken. Ik was ontzettend trots op het resultaat en had dan ook een heleboel foto's gemaakt. En ja daar is het dan ook fout gegaan. In de stress van het moment (gasten kwamen al binnen) had ik niet goed opgelet en deed de flitser het niet. Alle foto's zijn dan ook zo donker geworden dat er dus gewoon niets te zien is. He-le-maal niets! En ik was nog wel zo blij met het resultaat. Gelukkig heeft het wel allemaal heerlijk gesmaakt.

Om jullie dan toch nog wat te laten zien een paar oude fotos.



Deze taart was voor het familiefeest.

















Deze taart was voor mijn ouders toen zij thuiskwamen van de vakantie.









Bedankt voor het lezen van mijn blog.
Marion

Geen opmerkingen:

Een reactie posten