woensdag 31 augustus 2011

Pasen

Het is al weer even geleden maar wil toch nog even wat laten zien.
Met pasen had ik een high tea georganisserd. Gewoon voor het gezin en voor oma en opa. Een klein clubje, maar er moest wel van alles gemaakt worden natuurlijk. Ben de hele dag bezig geweest en was net op tijd klaar. Had namelijk om 3 uur afgesproken.
Als hartige hapjes had ik gehaktpasteitjes en tonijnpasteitjes gemaakt. Heerlijk!
Ook had ik een lekkere quiche gemaakt met ham.
Verder had ik broodjes met kip, kaas, ham en voor de kids pasta.
Natuurlijk konden de scones niet ontbreken.

Voor het zoete had ik taartje in een glas gemaakt. De vulling bestond uit vanillecake, botercrememix, verse aardbeien en aardbeienmousse. Ze hebben er van gesmuld.
En omdat 1 gebakje te weinig is had ik ook nog een glasgebakje gemaakt met, chocoladecake, bananenmousse en verse bananen. Helaas was er 's avonds niks meer over.

Bedankt voor het lezen van blog.

Marion

Geen opmerkingen:

Een reactie posten