dinsdag 10 juli 2012

Ben weer ...

... lekker bezig geweest. Voor de verjaardag van Jim werd gevraagd om 50 cupcakes. Verschillende smaken, maar de belangrijkste was toch wel kaneel/mokka. Daar heb ik er dan ook wat meer van gemaakt.

Daarna kreeg ik de vraag of ik een sarahtaart wilde maken. Aangezien ze al een sarahtaart voor haar moeder had besteld moest deze totaal anders worden. Ik heb dan ook deze keer geprobeerd om een poppetje te boetseren. Het gaat nog niet helemaal zoals ik wil maar vind em toch niet gek voor een eerste keer.

Daarna kwam Britt aan de beurt. Omdat ze haar verjaardag 2 keer vierde, wilde ze graag 2 taarten. De eerste moest wit met roze strepen worden en de 2e moest een make up taart zijn. Nouja u roept en wij proberen het te maken. Toch! hahahaha



Daarna heb ik nog met een aantal nieuwe dingen gestoeid, om het een en ander uit te proberen.

Deze schoentjes wachten dan ook op een taartje.

Weer bedankt voor het lezen en tot de volgende keer.
Marion

Geen opmerkingen:

Een reactie posten