dinsdag 19 juni 2012

ooooohhhhhhh......

..... ik zou het bijna vergeten. Ik ben verslaafd. Aan een heleboel dingen, maar vooral aan chocolade. Ik weet het, het is niet goed voor me. Maar ik kan er niet van afblijven. Vooral pure chocolade is het lekkerste van allemaal. Maakt niet uit waar het inzit, maar ik moet het hebben/proberen.
Hebben julie deze al geprobeert? Echt is de moeite waarde.
De volgende keer ga ik deze proberen. Lijkt me heerlijk. Het zoete van de chocolade en dan een beetje zoutig van de pretzels hhhhmmmm.
En deze is ook ideaal voor de momenten dat je het niet langer vol kan houden. Oh ja baby, kom maar in mijn tas voor noodgevallen.
En wat vinden jullie van oreo koekjes. Die moet toch gewoon iedereen standaard in huis hebben? Niks is lekkerder dan dippen, draaien en likken. Of het nou in de melk, thee of koffie is.
Deze dingen zouden toch allemaal gewoon in de winkel te koop moeten zijn. Helaas is dat niet zo maaaaaaaaaaar het internet is geduldig, en ik ook dus na lang zoeken heb ik ze gevonden en kan ik ze zo bestellen. Zonder verzendkosten dus niet duurder dan nodig is. Deze gaan volgende keer in mijn mandje.
Verder ben ik natuurlijk op internet aan het kijken naar van alles wat met chocolade te maken heeft. Ik zag dus laatst een brownierecept en dat moest ik proberen. En nu weet ik het zeker, ik kom er nooit meer van af. Deze brownies zijn zo ontzettend lekker, dat ze het eind van de dag niet halen. En niet alleen bij mij hoor. Senna ontwikkeld ook al een soort van verslaving. Ze waren niet aan te slepen en helaas voor ons moesten we ze delen met een heleboel andere mensen, dus aan het eind van de dag waren ze op. Maaaaaar niet getreurd. Ik heb het recept natuurlijk 10 keer gekopieerd zodat ik em niet kan kwijtraken en ik denk dat ze binnenkort weer op een bordje liggen. Hhhmmm.
Fudgy rollo brownie. Een echte lekkere kleffe brownie met rollo on top en dan heerlijk overgoten met chocolade en caramel. Ooooohhh om je vingers bij af te likken zo lekker.

Marion
p.s Als ik dit nu zo teruglees moet ik snel maar weer eens op google gaan zoeken. Niet voor een recept, maar voor een praatgroep. Weet niet of dit wel goed blijft gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten