maandag 2 januari 2012

Drukke dagen

Zo de drukke dagen zijn weer achter de rug. het "gewone" leventje gaat weer beginnen. Deze week hebben de kids nog vakantie en ik hoef maar 2 dagen te werken. Lucky me.De laatste weken van het jaar weer lekker druk geweest. Voor de school van de kinderen moest ik 100 cupcakes maken, zodat deze op de kerstmarkt versiert konden worden door de kinderen. Daarna was het kerstontbijt aan de beurt. Voor Senna had ik cake in een glaasje gemaakt en voor Jaimy cakepops in de vorm van een sneeuwpop.
Cakepop sneeuwman
Met kerst heb ik samen met Senna kerstkoekjes gebakken en versierd voor de schoonfamilie. De gekleurde ondergrond is uit fondant gestoken door Senna en ik heb met icing de accenten aangebracht. Een hele klus maar wel leuk om samen te doen.
kerstbomen
Sneeuwvlokken
Kerstballen
Op 30 december hadden we een surpriceparty van iemand die 50 jaar werd. Er was gevraagd of ik daar 70 cupcakes voor wilde maken. Tuurlijk doen we dat.
vanille cupcakes met champagnetoef
Close upje
Als laatste hadden we dan het oud en nieuw. Ik heb een cakepopmaker gekocht en jeetje wat ben ik happy met dat ding. Behalve de cakepops kan je er nog veeeeeel meer mee maken. Volgens mij moeten de mogelijkheden ontelbaar zijn. Ik ben er alleen nog niet achter hahaha. Ik heb er al oliebollen en soesjes mee gemaakt.
Mini oliebollen
Slagroomsoesjes
Mini appelflappen
Behalve met mijn apparaat ben ik ook ontzettend blij met het forum op de leukste taarten. Jeetje wat een ideeën kan je daar op doen en wat een goede tips krijg je daar. Als je zelf wilt gaan bakken moet je zeker lid worden van dit forum. Meiden ik wil jullie heel erg bedanken voor alle ips en trucks van het afgelopen jaar. Verder wil ik ook Lupe ontzettend bedanken voor al haar advies en de gezellige praatjes. Jeetje wat een geweldige meid is dat. Ze kan ontzettend mooie taarten maken en runt haar taartenspullen winkeltje vol trots maar is altijd bereid om je van advies te dienen. Bedankt schat!

Verder wil ik alle lezers (zoveel zijn het er niet) een ontzettend gezond, gelukkig en bakvol nieuwjaar wensen. En ik wil jullie bedanken dat jullie mijn gezever elke keer weer lezen en hoop dat jullie dat dit jaar ook zullen doen.
Marion

Geen opmerkingen:

Een reactie posten