dinsdag 11 oktober 2011

Lego, lego, lego .....

Het was weer een drukke week. Nouja wanneer is het nou eigenlijk niet druk. Als werkende moeder heb je eigenlijk gewoon nooit rust. Hm toch iets op gaan verzinnen. Nouja is gewoon even niet anders. Voor zaterdag heb ik 2 taarten gemaakt. Weer een carstaart en een legotaart. Jeetje volgende keer toch iets eerder beginnen met die legosteentjes. Kon vrijdag geen lego meer zien. Gelukkig was degene die ze kwam ophalen zeer tevreden over het resultaat.
Cars taart

Lego Ninjago taart

Verder hadden we zondag een sponsormiddag op de sportclub van Jaimy. We hebben geld opgehaald zodat er een selectie kinderen naar Engeland kan voor een wedstrijd. Vol trots kan ik zeggen dat Jaimy hier ook bij zit. Hiervoor had ik vanille cupcakes, kaneel/mocca cupcakes, brownies en cakepops gemaakt. Er zijn er aardig wat van verkocht. Helaas ben ik vergeten om er een foto van te maken maar ik denk dat ik deze dingen nog vaak zal maken dus er zal vast nog wel een keer een foto volgen.
Tja en dan is het weer maandag en komt er gewoon weer een hele drukke week aan. Gelukkig hoef ik van het weekend niet aan de kant van het sportveld te staan dus het weekend kan er geluierd worden (wishfull thinking).

Bedankt weer voor het lezen en tot de volgende keer.
Marion

Geen opmerkingen:

Een reactie posten