dinsdag 4 september 2012

Het is weer ....

voorbij. Het is alweer 2 weken geleden dat we vakantie hadden. Wat vliegt de tijd. We proberen weer het gewone ritme op te pakken, maar helaas wil dat nog niet zo lukken. Vooral de kinderen hebben er weer moeite mee om vroeg uit bed te komen en natuurlijk nog meer om weer op tijd naar bed te gaan. Ook het sporten is begonnen dus we vliegen weer van hot naar her. Ppff volgens mij ben ik weer toe aan vakantie. De eerste week was wel de ergste. Gewoon weer op de klok kijken bij alles wat je doet. Vooral in de avond als het bedtijd is wordt het nog wel eens ietsje later. Buiten is het nog licht dus van slapen komt nog niet zo veel. Nog even en dan loopt alles weer op rolletjes (hoop ik). Ik kreeg de vraag of ik voor een lief klein meisje een taart wilde maken. Ze werd 1 jaar en was gek op Woezel en Pip. Ik had nog nooit een taart in dit thema gemaakt dus dat werd een uitdaging. Wat het nog specialer maakte was dat de taart voor Senna was. Wat is er leuker om een taart te maken voor een meisje dat de zelfde naam heeft als je eigen dochter.

Een klein meptaartje speciaal voor de jarige. Senna, mama en papa bedankt dat jullie mij mijn gang lieten gaan.Ik vond het ontzettend leuk om te maken.

Groetjes
Marion

Geen opmerkingen:

Een reactie posten